Startsida

torsdag 20 december 2012

Mumin och treklöver klänning....till salu på tradera


Har lyst med min frånvaro,och inte varit på bloggen :(  Har haft ont för jag har inflamation i lårmusklerna och i bäckenet.Aj det gör gräsligt ont!Men jag har ändå lyckats få till en klänning,med många avbrott.Den ligger på tradera just nu.Bilden får tala för sig själv. I helgen har jag ialla fall haft mitt barnbarn och hans mamma o pappa sovit här.Det har varit så mysigt.Min svärdotter som det så fint heter, är så himla gullig.Jag gillar verkligen henne,hon är super kanon.Här är min prins i ett par retro mörk gula plysh byxor i min retro vagn.Han gillar verkligen att sova i den...vilket inte är så konstigt,den är ju retro :) haha.Han är så underbar min lilla plutt!! Ha en underbar dag alla.Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar